wtorek, 30 kwietnia 2013

Rentier


Rentier,

a któż to jest?

Wikipedia podaje nastepującą definicję:

„Rentier to osoba utrzymująca się z dochodów

płynących od posiadanego kapitału, nieruchomości,

odsetek od papierów wartościowych (akcji, obligacji itp.)

lub wkładów bankowych.”

Wynika z niej jasno, że żeby być rentierem

niezbędne jest inwestowanie pieniędzy.

Pieniędzy własnych – zarobionych i zaoszczędzonych

lub pożyczonych.

Powiedzmy to wyraźnie:

Żeby zostać rentierem

musisz inwestować KAPITAŁ!

Teraz czas na pytanie:

Czym różni się mój System Rentierski

od wszystkich innych na świecie?

Odpowiedź brzmi:

W moim Systemie Rentierskim

nie trzeba inwestować pieniędzy !!!

Jednak zainwestować coś trzeba,

bo dochody nie wygenerują się z niczego.

Genialne pomysły są zazwyczaj proste.

Tak jest też w tym przypadku.

Otóż w moim Systemie Rentierskim

INWESTYCJĄ JEST PRACA!

Gdzie tkwi haczyk?

Mój System Rentierski nie jest dla każdego.

Nie może do niego przystąpić dowolna osoba posiadająca stałą pracę.

Opracowałem ten System Rentierski wyłącznie

dla moich współpracowników – Partnerów.

Tu kliknij po informacje o pracy.

Pieniądze, które zarobisz będąc moim Partnerem są Twoje,

wydasz ja na co tylko zechcesz.

Nie musisz oszczędzać! (chociaż możesz :) )

Mój System Rentierski zadziała bez Twoich pieniędzy.

I jeszcze jedna informacja:

Najniższa renta w moim Systemie Rentierskim wynosi:

14 660,00 zł miesięcznie brutto.

Na wszelki wypadek napiszę to słowami:

czternaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych.

Jak to możliwe?

O tym opowiem na szkoleniu wstępnym,

na które zaproszę Cię,

jeśli Twój list motywacyjny i CV

przekonają mnie do współpracy z Tobą.

Tu wyślij aplikację

Do przesłanej aplikacji należy dołączyć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez serwis www.zarabiajacymarketing.com dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Telefon w tej sprawie jest czynny od poniedziałku do piątku
w godz. 10:00 - 17:00
+48 506 934 592

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz