czwartek, 25 kwietnia 2013

Praca


Na kilka miesięcy przerwałem pisanie tego bloga.

Postanowiłem spełnić swoje największe marzenie, żeby zajęcie, które potocznie nazywa się pracą lub zarabianiem pieniędzy, w moim przypadku można było określić także innymi słowami.

Zawsze starałem się, żeby to co robię miało jakiś sens.

Żeby było pożyteczne.

Moje wymagania rosły.
I tak zachciało mi się mieć z pracy satysfakcję.

To nie wszystko.
Chciałem też, żeby efekty mojej pracy były naprawdę potrzebne innym.

Marzyła mi się praca idealna.

Podejmowałem wiele prób i ciągle coś było nie tak.

Wreszcie zrozumiałem, że pomaganie ludziom jest tym co chcę robić.

Pomaganie ma sens,
jest pożyteczne,
daje satysfakcję
oraz, co wydaje się niezwykle istotne,
pomocy potrzebuje coraz więcej ludzi.

Czy pomaganie może być pracą?

Tak.
Pomoc świadczona profesjonalnie jest po prostu skuteczniejsza.

A zatem, wiem już co i dlaczego chcę robić.

Pytanie brzmi:

Gdzie znaleźć taką pracę?

Przyznaję się,

NIE ZNALAZŁEM.

I w tym miejscu wracam do początku tekstu, przerwa w pisaniu bloga spowodowana była tym, że

SAM ZROBIŁEM SOBIE PRACĘ










Jest tej pracy tyle, że starczy i dla Ciebie.

A pieniądze?

Są pieniądze,
jest też pierwszy w Polsce i prawdopodobnie pierwszy taki na świecie
System Rentierski
i wiele innych atrakcji.

Co trzeba zrobić?

Kliknij, żeby się dowiedzieć


Telefon w tej sprawie jest czynny od poniedziałku do piątku
w godz. 10:00 - 17:00
+48 506 934 592

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz