środa, 31 sierpnia 2011

Sprawy administracyjne

Ten blog z założenia miał zawierać materiały ułatwiające zrozumienie co to takiego ten MLM, a tym samym umożliwić podjęcie racjonalnej decyzji dotyczącej ewentualnej przygody z MLM-em.

Okazało się jednak, że moja pasja znalazła sposób, żeby zdominować tematycznie i tego bloga :)

Stali czytelnicy i wszyscy subskrybenci seminarium Dwa Umysły zapewne wiedzą o czym piszę.

Otóż obiektem mojej fascynacji jest nieco mniej niż 1 500 gram masy wypełniającej ludzką czaszkę czyli mózg - to tak najogólniej mówiąc.

Zrobiło się z tego trochę zamieszania na blogu, za które serdecznie przepraszam.

Postanowiłem zrobić porządek.

Od tej pory ten blog będzie zgodny ze swoim tytułem, a zatem będę tu zamieszczał wyłacznie materiały dotyczące MLM-u.

Natomiast swoją pasją będę się dzielił na blogu jej dotyczącym.

Zainteresowanych serdecznie zapraszam na nowego bloga, który nazywa się

DWA UMYSŁY


Dla zainteresowanych współpracą uruchomiłem bloga

Zarabiający Marketing


Zapraszam także na bloga, który w założeniu ma być czymś w rodzaju centrum mojej działalności internetowej.

Ryszard Woźniak





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz